donderdag 10 juni 2010

Bloemen in de tuin

Lekker spelen met mijn nieuwe marcolens in de tuin
Akelei

Pioenroos voor het eerst in bloei in mijn tuin





Uitgebloeid Wildemanskruid



Pioenroosknop


Akelei



Clematis


Uit een bos bloemen

Orichidee


Pioenroos een beetje open




regendruppels op bloempje

regendruppels tussen uitgebloeide Wildemanskruid bloem


fuchsia

Campenula in knop


Witte roos in de regen



vetplantje


slakje


clematis hart


campenula knop


Lupineblad met regendruppels

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marjon .
    Wat zijn ze weer mooi . Erg leuk om te zien.
    En dat allemaal om en bij je huis .
    Groetjes , liefs Ma .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjon
    Nou ze zijn allemaal goed gelukt prachtige serie geworden dat onderste blad vind ik ook heel mooi en de Campenule knop met druppels maar ze zijn allemaal mooi fijn lensje hé
    Groetjes en tot ziens Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. soms kunnen regendruppels wel eens heel mooi zijn...wat staan ze er prachtig op. Nu morgen even de beestjes en je bent er verslaafd aan..;-)
    Fijne dag morgen.
    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie! ik vind vooral het kleine paars/witte bloempje met de regendruppels erg mooi. heerlijk toch, een beetje door je tuin struinen met je camera.
    ik wens je een fijn weekend,
    groetjes jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie, Marjon. Prima compo's.
    Gr Sake.
    Je mag me dat van meerdere foto's plaatsen nog wel eens mailen, ik dacht dat ik het wist...helaas. Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het kijken, en altijd leuk als je reactie achterlaat.