zaterdag 25 april 2009

Voorjaar begint




















4 opmerkingen:

  1. Mooie voorjaars platen Marjon en je hebt al een juffer te pakken ook zie ik . Die heb ik nog niet gezien . of ik heb niet goed gekeken haha .

    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjon super mooi serie echt prachtig
    Mijn complimenten
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjon, heerlijke voorjaars impressie laat je zien met goed verzorgde opname met vooral fijne warme kleuren
    gr.Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjon je bent toch niet ziek ???
    Ben je nog niet naar het tuintje geweest ?????
    Ik ben er al verschillende keren geweest het wordt er wel steeds leuker en er komen al wat meer vlinders als je gaat laat het effe weten kom ik ook zal het wel leuk vinden kunnen weer een keertje bij kletsen
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het kijken, en altijd leuk als je reactie achterlaat.