zondag 9 februari 2014

Verzameling HDR
























9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjon
    Wat een mooie serie die trein is ook geweldig
    Alle foto's lenen zich daar heel goed voor
    Pracht serie hoor
    Groetjes Janny
    Alles nog goed ?????
    Mag wel gauw mooier weer worden hé
    kunnen we weer bloemetjes en beestjes fotograferen
    Tot ziens hé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch Bilder, mein Kompliment...

    Grüsse aus der Schweiz, Hans-Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjon .
    Weer even genoten van de mooie foto`s .Heel apart al die kleuren .
    Groetjes Ma .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjon....

    Wat Bjoeties..
    ik kijk mijn ogen uit..
    super wat mooie platen, die kun je wel verkopen!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of ik heb genoten van deze fantastische beelden!!!

    Zie ik het nou goed.....stoomlocomotief en straatjes in de Harz?

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja en als ik dan mijn FB account verwijder dan heb ik opeens heel veel meer tijd voor de dingen die ik veel belangrijker vind.
    Namelijk genieten van mooie foto's en kunst.
    En met deze blog-post lukt me dat uitstekent.

    Knap gedaan Marjon.

    LG, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke complimenten voor deze prachtige serie. De uitvoering vd HDrs zijn mooi, maar de compo's zijn ook prachtig. Wees maar heel trots op deze serie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het kijken, en altijd leuk als je reactie achterlaat.